اگر قصد واگذاری بانک رفاه را دارید، آن را به کارگران و بازنشستگان واگذار کنید! اگر قصد واگذاری بانک رفاه را دارید، آن را به کارگران و بازنشستگان واگذار کنید!
واضح است که بانک رفاه متعلق به سازمان تامین اجتماعی است؛ تامین اجتماعی نیز متعلق به کارگران و بازنشستگان؛ لذا فروش سهام بانک رفاه در حکم فروش مال غیر می‌باشد و فروش مال غیر خلاف قانون و عدالت اسلامی و اجتماعی است...

 اگر قصد واگذاری بانک رفاه را دارید، آن را به کارگران و بازنشستگان واگذار کنید!


حسن صادقی(رئیس هیئت مدیره اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری):


واضح است که بانک رفاه متعلق به سازمان تامین اجتماعی است؛ تامین اجتماعی نیز متعلق به کارگران و بازنشستگان؛ لذا فروش سهام بانک رفاه در حکم فروش مال غیر می‌باشد و فروش مال غیر  خلاف قانون و عدالت اسلامی و اجتماعی است.


سازمان تامین اجتماعی از 4 ضلع تشکیل شده‌است؛ ضلع بانکی، ضلع اقتصادی، ضلع درمانی و ضلع بیمه‌ای؛ هر کدام از این اضلاع اگر دچار ضربه شود، اثرات مخرب خود را روی سایر ضلع‌ها خواهد گذاشت؛ از این روست که جامعه کارگری و بازنشستگی بر عدم واگذاری سهام بانک رفاه به دولت، تاکید دارد!


چنانچه فکری برای تثبیت جایگاه بانک رفاه در پیکره سازمان تامین‌اجتماعی توسط دولت صورت نگیرد، مانند اعتراضاتِ مبحث 38٪ ، ناخودآگاه بازنشستگان و کارگران به خیابان‌ها خواهند آمد.


اگر قصد واگذاری بانک رفاه را دارید، به خودمان واگذار کنید! و توصیه می‌کنیم دولت آقای رئیسی روی میدان مین راه نرود!/دسترنج‌نیوز

 

تعداد بازدید: 184

آدرس: تهران - خیابان انقلاب - خیابان ابوریحان - تقاطع روانمهر - پلاک36 کدپستی: 1315653846
سامانه پیامکی:10001445
تلفن مرکزتماس : 91009088-021 و 67943-021
رایانامه: k.oava@yahoo.com  وبگاه:www.workerhouse.ir
نمابر:66461440
Enamad