دولت باید در شورایعالی کار نقش تسهیل گر را اجرا نماید نه سیاست گذار! دولت باید در شورایعالی کار نقش تسهیل گر را اجرا نماید نه سیاست گذار!
️ترکیب جدید شورایعالی کار یک لایحه پیشنهادی از سوی دولت می‌باشد که هنوز به مجلس ارائه نکرده است. یقینا به دلیل مغایرت با بحث سه جانبه گرایی که در جهان مرسوم است به هیچ عنوان قابل قبول و اجرایی نیست...

 دولت باید در شورایعالی کار نقش تسهیل گر را اجرا نماید نه سیاست گذار!


فرامرز توفیقی(رئیس کمیته دستمزد کانون عالی شوراها):


ترکیب جدید شورایعالی کار یک لایحه پیشنهادی از سوی دولت می‌باشد که هنوز به مجلس ارائه نکرده است. یقینا به دلیل مغایرت با بحث سه جانبه گرایی که در جهان مرسوم است به هیچ عنوان قابل قبول و اجرایی نیست.


اگر دولت بخواهد در ترکیب شورایعالی کار تغییری ایجاد کند و هر 7 نفر عضو پیشنهادی خود را صاحب رای نماید، شورایعالی کار از ارزش و از وجاهت شرعی و قانونی خود ساقط خواهد شد.


متاسفانه دولت آقای رئیسی ثابت کرده که به قانون اشراف ندارد و به همین دلیل اقدامات خلاف قانون انجام می‌دهد؛ مانند ماده 96 تامین اجتماعی که ناچار به اصلاح مجدد آن شد یا صد هزار تومان حق مسکن که قطعا مجبور به برگرداندن آن خواهد شد.


عدم درک درست از مبانی قانونی موجب گرفته شدن تصمیمات خلق الساعه‌ای می‌شود که هیچ ارزش قانونی و اجرایی ندارد و قطعا توسط مجلس و شورای نگهبان تایید نخواهد شد./دسترنج نیوز

تعداد بازدید: 209

آدرس: تهران - خیابان انقلاب - خیابان ابوریحان - تقاطع روانمهر - پلاک36 کدپستی: 1315653846
سامانه پیامکی:10001445
تلفن مرکزتماس : 91009088-021 و 67943-021
رایانامه: k.oava@yahoo.com  وبگاه:www.workerhouse.ir
نمابر:66461440
Enamad