جراحی اقتصادی دولت، بیشتر شبیه جراحی فقرا بود! متمولان تکان هم نخوردند! جراحی اقتصادی دولت، بیشتر شبیه جراحی فقرا بود! متمولان تکان هم نخوردند!
اینکه امیدوار باشیم جراحی اقتصادی دولت جواب مثبتی روی اقتصادمان داشته باشد، امیدواری درستی است لکن با کدام ابزارها دست به جراحی زدند...

 جراحی اقتصادی دولت، بیشتر شبیه جراحی فقرا بود! متمولان تکان هم نخوردند!


اسماعیل حق‌پرستی(دبیر اجرایی خانه کارگر تهران):


اینکه امیدوار باشیم جراحی اقتصادی دولت جواب مثبتی روی اقتصادمان داشته باشد، امیدواری درستی است لکن با کدام ابزارها دست به جراحی زدند؟!


اسم این حرکت را جراحی اقتصادی گذاشتند در حالی که این حرکت بیشتر شبیه جراحی فقرا بود تا جراحی اقتصادی! چرا که ثروتمندان و توانگران حتی تکان کوچکی هم نخوردند تا آنان نیز جراحی شوند!


این شیوه‌ای که آقایان درپیش گرفتند از تیم اقتصادی‌شان تا هزینه‌های گزافی که روی بهینه‌سازی درآمد نانوایی ها می‌کنند، بر اینکه همگی خوب هستند، صحه می‌گذاریم! اما خب آثار خوبی هم روی مردم داشت؟! کالاها 10 برابر شدند درآمد مردم هم 10 برابر شد؟! هیچ کس به فکر مردم نیست.

خورشید را می‌توان دید، اما باید ابزارش مهیا باشد، با چشم غیر مسلح به خورشید نگاه کردن مصادف است با کور شدن! ابزارهای اقتصادی ما ناکارآمد است./دسترنج‌نیوز

تعداد بازدید: 343

آدرس: تهران - خیابان انقلاب - خیابان ابوریحان - تقاطع روانمهر - پلاک36 کدپستی: 1315653846
سامانه پیامکی:10001445
تلفن مرکزتماس : 91009088-021 و 67943-021
رایانامه: k.oava@yahoo.com  وبگاه:www.workerhouse.ir
نمابر:66461440
Enamad