منابع تامین اجتماعی فقط حق کارگران و بازنشستگان است منابع تامین اجتماعی فقط حق کارگران و بازنشستگان است
منابع تامین اجتماعی فقط حق کارگران و بازنشستگان است.دولت باید بدهکاری خود را پرداخت نماید. برای مبالغی که از جیب کارگران برداشته شده در زمان بازپرداخت باید با هزاران مشکلات و...

 منابع تامین اجتماعی فقط حق کارگران و بازنشستگان است


علی راستگو(فعال کارگری استان فارس):


منابع تامین اجتماعی فقط حق کارگران و بازنشستگان است.دولت باید بدهکاری خود را پرداخت نماید. برای مبالغی که از جیب کارگران برداشته شده در زمان بازپرداخت باید با هزاران مشکلات و مصیبت به مجلس مراجعه نموده و مصوبه گرفته شود،تا شاید دولت بدهی خود را قطره قطره بازگرداند.


در هیج کجا مرسوم نیست که طلبکار با خواهش و تمنا حق خود را از بدهکار بخواهد.دولت به راحتی از ذخایر ارزی و منابع نفتی و مالیات می تواند بدهی خود را به سازمان پرداخت کند.


دولت که بدهی خود را پرداخت کند،سازمان می‌تواند همسان‌سازی را انجام دهد و دیگر نیازی به دولت ندارد درواقع الان هم  کمکی به تامین اجتماعی نمی‌کند.


زمانی یک کارگر بازنشسته می‌شود باید  به راحتی هزینه زندگی،درمان و معیشت برایش تامین شود. ولی با این شرایط بد اقتصادی با دو شیفت کار هم نمی تواند گوشه ای از مشکلات خود را برطرف کند. باید مسئولین فکر اساسی برای  مشکلات جامعه کارگران و بازنشستگان نمایند./دسترنج نیوز

تعداد بازدید: 287

آدرس: تهران - خیابان انقلاب - خیابان ابوریحان - تقاطع روانمهر - پلاک36 کدپستی: 1315653846
سامانه پیامکی:10001445
تلفن مرکزتماس : 91009088-021 و 67943-021
رایانامه: k.oava@yahoo.com  وبگاه:www.workerhouse.ir
نمابر:66461440
Enamad